Vårat nya hem!

Nu har jag tagit kort på alla rum;) Vad tycks?
Efter detta ska jag sluta tjata om våran lägenhet..;)


 
 
Nästa vecka händer det massa  kul saker;) Isabel ska börja förskolan och jag ska få vara med hela första dagen!! Så kul;)
Sen ska jag på min första " arbetsintervju"  typ..inte helt.. men jag ska prata med en dam som har hand om vikarierna innom barnomsogen här i Kristinehamn. Hoppas att jag kan komma in där med en lite fot;) Jag  har också ett möte på Arbetsförmedlingen, hur det är att vara ny som arbetsökande;).Intressant!
Sen måste jag verkligen ut och gå av mig lite extra kilon som har pluppat upp lite här och där..,Lite för mycket god mat och godis!!
 
Jag återkommer i veckan om allt!
Ha det så bra..;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0