Sj tåg

 

Ja ha.. då är det dax för nya äventyr för familjen (minus en pappa som är hemma och jobbar) Vi ska ut och prova det "ökända" SJ tågen. Jag har sett mycket skriverier om stackars SJ. Det verkara vara SJ fel om det snöar eller är för kallt...eller om någon försovit sig...hi hi Skämt och sido.

Jag vet inte, det är ju inte säkert att Sj är "guds snällaste barn" men har man bott på gran canaria ett tag och väntat på bussen 2 ggr om dagen som aldrig är i tid så tycker man det är lite löjligt att folk blir arga att tågen inte går som de ska när det är minus 20 och snöat i 3 dagar..;) Nu ska vi i alla fall ut och prov åka lite tåg så ska jag skriva på måndag igen så får vi se om min åsikt har ändrats.
 Tut Tut..;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

God tur, ses snart ;)

2011-07-06 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0