Sol och värme!!



Jag säger som min dotter, "jag MÅSTE bara" skriva ett litet inlägg om denna fantastiska ö vi lever på.
Det är många saker här som är lite smått iriterande och nästan komiskt jobbiga
( ska berätta om det canariska systemen med att hantera papper plus en hel del annat, en annan dag..)
men .....visst är det härligt att var dag vakna till solen och värme. Kunna dra och bada om man vill utan att kolla in om det ska bli dårligt väder eller inte.
Vi har just nu ca 28-30 grader på dagen men det svalkar på kvällar och nätter...
Hmmm vad jag tycker detta är skönt!!!
Vill nu njuta i 3 veckor till innan skolan drar igång och vardagen är tillbaka.
Till alla er som börjar få lite höstomkring er så sickar jag lite värme från Gran Canaria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0