NU HAR VÄRMEN KOMMIT!!!!

72770-9

Hej på er alla!!!

Nu var det ett tag sen jag skrev igen..
Men vi har det bara bra och varmt!! idag är det nog en 25-27 g..då är det skönt att vara lite halv naken tycker lilleman!!!
Frode har varit ledig endel och jag har sprungit runt på massa olika myndigheter och fixat papper igen..har inte helt funnits tid att skriva. Men nu ska jag ta meg i kragen..:) frode är på jobb och lille man sover så då har jag lite lugn och ro.

som ni ser så växer han inte bara på längden lille "Bubbe"( han har fått ett nytt namn..bubben..vi tycker att han ser så bubbig ut jämt..;hi hi ) utan lite på vissa andra delar oxå!! hi hi han är ju så söt ..
nu har han oxå börjat prata en hel del...mycket höga ljud och lite åt arabiska språket....hmm Sen är det oxå väldigt kul att dra mamma i håret och stoppa allt i munnen..allt ,allt och allt!!!
Pappa är oxå jätte kul att leka med..roligare än mamma för tillfället. Det blev en stor gråtattack i helgen när pappa skulle gå ut en sväng utan bubben..inte kul att bara vara med mamma igen.. Som tur är så glömmer han rätt så fort ocg då duger mamma igen.

Han har blivit mycket bättre på att sommna själv nu oxå. Inte lika mycket skrik. Sen har han fått börja sova i eget rum oxå och det har gått jätte bra. Han vaknar högst 2ggr per natt (innan3-4ggr) han störs inte av oss(eller pappa ..det är han som snarkar..) och vi störs inte av han. Bara jag som fortsatt vaknar 4 ggr per natt...det har liksom blivit en vana..

Nu är det snart dax att åka till sverige och norge oxå. Kul !! det ska bli jätte spännande!! Den 8 juli ska ju  viktor döpas och det blir mycket släkt som jag inte har träffat och frode har nog inte sett dem på 5 år heller tror jag så det är ju lite nervöst. Men kul!!

ja gott folk...nu skriker bubben efter mat ..

ha det bra...

kram




Kommentarer
Postat av: mandi

Ååååå va gooo han e!
Han har lixom fått ett personligare ansikte. Han är fortfarande lik Frode men ser man inte lite av Annika nu oxå....!
Jag längtar tills jag får sniffa på honom. Söntos!

2006-06-07 @ 20:55:41
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: Smultronpaj

Hej. Vad söt han är!!! Lite kul, jag kallade minlille prins för bubben när han var bebis. Det fick han heta från det att han tittade ut tills...ja jag minns inte när jag slutade. men i alla fall!

2006-06-09 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0