Maj!

Mitten av maj har vi kommit till nu och jag kan inte få nog av den fina våren! Känner mig som turist som bara är ute och tar kort hela tiden men det är ju så fint!! Så här ser det ut när vi går till förskolan;)

   
 
Vitsippor är det fullt av och blåsippor hittar man lite längre in i skogen;) Ja jag tycker det är så fint;)
 
   
 
Men men nog pratat om blommor;)
Vad har hänt sen sist...Jo jag har fått jobbat en dag!! Yheee.. Jag var på en förskola med barn mellen 3-5 år. Det var riktigt kul. Men det har inte blivit så mycket mer efter det, dessvärre. Inte så många som är sjuka nu när våren är här. Sen har jag sökt en hel del jobb som jag hoppas få svar på nu i slutet av maj. Skulle vara super om jag kunde få något.
 
Sen har jag ju blivit vald till Styrelsesuppleant i Prestamo AB. Riktigt stolt över detta;) Så om jag inte har något jobb så kan jag ju alltid göra något för detta uppåtgående företag. Får flirta lite med ägaren så kanske jag snart blir VD..Hi hi ( Frodes företag)

 
För barnen går det fortsatt bra, de trivs i skolan. Men så länge jag inte har jobb så går de bara 3 timmar om dagen och det kan jag känna är lite för lite. Synd att de inte kan stanna 5 timmar så de hinner leka lite till. Men men..inget att göra åt det. Vi hadde utvecklings samtal med Viktor här om dagen och han hänger med bra. Ligger lite över medel förutom i svenskan. Men det löser sig nog om någon månad.
Frode har ordnat kontor från den 1 juni och det blir också bra. Har sitter hemma  vid köksbordet nu och det är inte den bästa lösningen.
 
Vi har också ställt upp för IFK Kristinehamn och sålt "körv" vid en fotbolls match i ösregn!!
   
 
På lördag ska vi på kosläpp i Väse så på söndag lägger jag ut lite i bloggen om detta.
 
Ha det gött !!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0