Viktor och jag i Karlstad!!

                                                           

I helgen hade jag och Viktor en "Mamma-son-dag". Vi tog bussen till Karlstad kl 13 och var framme ca 40 min senare. Vi hade bokat ett hotell mitt i staden så det var inte svårt att hitta;) Ibis Styles hotell. 
 
             
 
Det var helt ok för en natt. Det var ju inget lyx hotell men man sov gott och det var bra Wifi och kaffe var gratis! 
Efter att vi instalerat oss så gick vi på bio. Vi köpte massa godis och så såg vi på Dumma mej 2. En kul film men mycket "bajs-humor" ;)
 Sen tog vi en liten sväng runt i fina Karstad.
 
             
             
 
Efter lite shopping så så var det dax för mat! Det blev pizza och en god sallad! Sen sov vi gott den natten även om vi sommnade lite sent;)
Efter frukosten på lördags morgon så var det dax att ta tåget hem.
 
            
 
Det var en härlig lite resa vi fick, jag och Viktor. Vi pratade mycket och fick mycket tid för varandra! Tiden går ju så fort så man måste passa på att umgås med barnen så länge de är barn! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0